БОРОТЬБА ЗА РІВНІ ПРАВА ЖІНОК І ДІВЧАТ

МИ – ФЕМІНІСТЬСЬКИЙ БРЕНД. БОРОТЬБА ЗА РІВНІСТЬ У НАШІЙ ДНК.
З самого моменту заснування бренду The Body Shop Анітою Роддік у 1978 році, ми відстоюємо рівність. Фемінізм - у наших кістках; наші феміністичні принципи стосуються кожного, і ми твердо віримо, що рівність вигідна для усіх. Ми прагнемо пропагувати любов до себе та любов до свого тіла, і завдяки нашій активності ми намагаємось зробити світ справедливим та безпечним місцем для жінок та дівчат. Тут у The Body Shop ми відзначаємо Міжнародний жіночий день не лише 8 березня, а увесь 2021 поспіль, реалізуючи наші партнерські програми, які ми створювали протягом років. Дізнайтесь більше про наші проекти та поцікавтесь, як ви також можете допомогти жінкам у всьому світі здобути рівні права та можливості.

НАША ОБІТНИЦЯ

Сьогодні, як ніколи, ми прагнемо продовжувати боротьбу Аніти за розширення прав і можливостей жінок і дівчат у всьому світі. Рівність приносить користь усьому суспільству. Коли жінки мають рівні права та освіту, це краще для всіх. Ці керівні принципи є нашою північною зіркою та нашою обітниця майбутнім поколінням.
Ми будемо відвертими активістами, які прагнуть боротися за рівні гендерні можливості.
Ми висвітлимо ті питання, які насправді мають значення для рівних прав та можливостей.
Ми будемо використовувати нашу платформу для посилення голосу феміністичних лідерів та підтримки власне самого феміністичного руху та будемо завжди заохочувати тих, хто прагне до більш рівного та справедливого світу.
Ми створимо продукти та унікальний досвід, які надсилатимуть повідомлення про силу любові до себе та важливість прийняття свого тіла та будуть спростовувати стандарти краси.

ІСТОРІЯ КАМПАНІЙ ПО БОРОТЬБІ ЗА РІВНІ ПРАВА

Fighting to empower women and girls - a history of campaigning for equality - stop violence in the home.webp
2003 рік
Зупиніть домашнє насильство
У 2003 році ми запустили програму «Зупиніть домашнє насильство», побудовану на майже десятилітній агітації з цього питання. Нашою метою було підвищити обізнаність та зібрати кошти для підтримки місцевих партнерів, які допомагають постраждалим від домашнього насильства, включаючи дітей, які пережили насильство, а також лобіювати уряди для прийняття відповідного законодавства.
fighting to empower women and girls - a history of campaigning for equality - stop sex trafficking.webp
2009 - 2012 роки
ЗУПИНІТЬ СЕКС-ТОРГІВЛЮ ДІТЯМИ І МОЛОДДЮ
У 2009 році ми запустили кампанію «Зупиніть секс-торгівлю дітями і молоддю» разом із ECPAT International. Вона надихнула на безпрецедентний масштаб змін, зібравши понад 7 мільйонів підписів від клієнтів у всьому світі, та результувала у прийняття нового законодавства до 24 країн світу.
fighting to empower women and girls - a history of campaigning for equality - global shea alliance 1.webp
2011 рік
ГЛОБАЛЬНИЙ ШІ-АЛЬЯНС
Наше масло ші вручну виготовляють жінки в Гані, де методики передаються поколіннями. Наше партнерство в рамках Community Fair Trade з місцевими громадами забезпечує жінкам справедливу ціну та вигоди за свою роботу, однак багато ші все ще експортується з Гани, і жінкам, які його виробляють, мало користі від такого стану речей. У 2011 році ми об’єднали зацікавлені сторони галузі, щоб сформувати Глобальний Ші-альянс. Ключові цілі - покращити виробництво ші, розширити ринок збуту та забезпечити вигоди від його виробництва жінкам, що знаходяться в нижній частині ланцюга постачання цього цінного продукту. Принципи сталого виробництва встановлюють, як повинні працювати колектори, переробники, експортери та торгові марки, які використовують ші, якщо вони хочуть заявити, що їхні методи постачання є сталими.
fighting to empower women and girls - campaigning for equality - dream big with plan international.webp
2019 рік
МРІЙТЕ МАШТАБНО
У 2019 році ми закликали дівча прекати справді великі мрії. У партнерстві з Plan International ми працювали над тим, щоб надати жінкам та дівчатам в Індонезії та Бразилії інструменти, необхідні для досягнення успіху та розкриття їхніх мрій. На жаль, багато дівчат у цих країнах не мають доступу до освіти та роботи. Кампанія "Наша мрія велика" підтримала 18-місячну програму, яка надавала молодим жінкам професійне навчання та навички, щоб допомогти їм відкрити власний бізнес або знайти хорошу, безпечну роботу. Ми допомагали 1500 молодим жінкам знайти себе за допомогою цієї програми.
fighting to empower women and girls - campaigning for equality - bloody good period partnership 1.webp
2019 рік
ПАРТНЕРСТВО з Bloody Good Period
Критичні дні трапляються, проти інколи жінки знаходяться у настільки скрутних ситуаціях, що засоби гігієни на особистого догляду перетворюються для них на справжній предмет розкоші та перестають бути доступними.

У 2019 році ми об’єдналися з благодійним проектом Bloody Good Period, який забезпечує необхідними під час менструації засобами гігієни шукачів притулку, біженців та тих, хто живе в бідності. Габбі Едлін заснувала Bloody Good Period, коли зрозуміла, що пункти по видачі продуктів та центри допомоги не закривають таку потребу знедолених у повній мірі, або навіть частково. Ми використовували наші тисячі магазинів The Body Shop at Home ™, щоб збирати продукти особистої гігієни для тих, хто цього потребує, передаючи їх місцевим благодійним організаціям, таким центри для відвідувань та притулки.
fighting to empower women and girls - a history of campaigning for equality - plastics for change 1.webp
2019 рік
ПЛАСТИК ДЛЯ ЗМІНИ
У 2019 році ми розпочали співпрацю з Plastics for Change, щоб створити нове партнерство в рамках програми Community Fair Trade, придбавши перероблений пластик з Бенгалуру, Індія. Plastics for Change працюють зі «збирачами сміття» в Індії, які часто є «далітами» - найнижчими членами кастової системи Індії, вразливими до дискримінації та звиклими поганих умов праці. Вони допомогли таким жінкам, як Аннамма, яка з дитинства збирала відходи, а зараз керує Центром збору сухих відходів.
fighting to empower women and girls - a history of campaigning for equality - isolated not alone.webp
2020 рік
ІЗОЛЬОВАНІ ТА НЕ ОДИНОКІ З NO MORE
Під час пандемії COVID-19 у 2020 році багато країн повідомили про різке та шокуюче зростання домашнього насильства. Оскільки більша частина світу заблокована, багато жінок, чоловіків та дітей опинилися вдома в пастці зі своїми кривдниками та ізольованими від своїх друзів та сім'ї. Тому ми запустили кампанію #IsolatedNotAlone, співпрацюючи з глобальною благодійною організацією що бореться з домашнім насильством NO MORE, щоб уряди не випускали ці проблеми з поля зору, а також давали важливі рекомендації тим, хто цього потребує, і всім, хто може знати когось, хто знаходиться у нужді.