НАША БОРОТЬБА НІКОЛИ НЕ ЗАКІНЧУЄТЬСЯ
Понад 35 років ми боремось за більш справедливий світ.
НАША БОРОТЬБА НІКОЛИ НЕ ЗАКІНЧУЄТЬСЯ
ЯК МИ БУДУЄМО ЗМІНИ ВЖЕ 35 РОКІВ
Ми знаємо, що для того, щоб стати успішним творцем змін, треба перш за все віднайти джерело власної сили. Кожен у The Body Shop та усі, кого ми зустрічаємо на нашому шляху мають потенціал змінити світ, поки ми рухаємось та продовжуємо боротися.
Ми прагнемо до довгострокових, систематичних соціальних змін заради наступних поколінь. Завжди за це боролися та завжди будемо. Протягом багатьох років ми проводили кампанії з широкого кола питань, які для інших бізнесів були занадто складними або ризикованими. Задовго до розквіту етичного споживання, ми провели кампанію проти знищення тропічних лісів Амазонки. Ми боролися проти тестування косметики на тваринах та проти сексуальної торгівлі дітьми і молодими людьми. У 1997 році більшість людей не розуміли навіщо The Body Shop проводить кампанію за захист прав народу Огоні, в той час коли ми нічого не продавали та навіть не вели бізнес у Нігерії. Але це було очевидним для нас, оскільки це просто було правильно.
Ось деякі із кампанії, якими ми найбільше пишаємося:
1986 – “ВРЯТУЙТЕ КИТІВ” З GREENPEACE
Перша масштабна кампанія, яку запустила Аніта Роддік та The Body Shop, мала на меті привернути увагу до постійної загрози знищення величних ссавців – китів. Спочатку агітаційні плакати приносили відчуття полегшення, адже відволікали від трохи “банальних” рекламних вітрин, як зазначала сама Аніта Роддік. Це була її перша спроба змінити фокус комунікації бренду. Перша та влучна! Такий дебют складно назвати сором’язливим. Так само як і власне Аніту.
1988 – ОЗОН? ЧИ БЕЗ ОЗОНУ?
На початку 1980-х років, екологічні групи розглядали проблему зміни клімату як загрозу для усієї Землі. До того, як лобістські групи вплинули на дебати з питання глобального потепління, Аніта також додала наш голос від The Body Shop. Ми співпрацювали з Greenpeace над кампанією проти знищення озонового шару хлорфторвуглеводними сполуками (CFCs). Це допомогло створити базу сильних комунікаційних плакатів з закликами до дії та задати тон наступній боротьбі.
1989 – “ЗУПИНІТЬ ПІДПАЛИ”: КАМПАНІЯ ЗА ПОРЯТУНОК ТРОПІЧНИХ ЛІСІВ
Наша новаторська екологічна кампанія “Зупиніть підпали” зібрала майже мільйон підписів під петицією, закликаною припинити підпали тропічних лісів Бразилії. Не зупинившись на цьому, Аніта також вклала душу і серце в успішну кампанію, що заблокувала величезний проєкт дамби у Бразилії.
Методи Аніти заряджали енергією усіх, хто працював над кампанією, та вмотивовували виходити на вулиці з петицією, задаючи людям питання на кшталт: “Чи знаєте ви, що кожного року у тропічних лісах згорає територія розміром з Уельс?” Багато з тих, хто працював над цією кампанією, пам’ятають її як критичний момент та точку змін. Після цього, питання зміни клімату внесли до розгляду на міжнародному порядку денному.1991 – ПРОТИ ТЕСТУВАННЯ НА ТВАРИНАХ
Напевно найбільш культова кампанія, що зробила нас першим брендом в індустрії косметики, який виступив проти випробовування на тваринах. У 1996 році, ми відправили петицію, яку підписало 4 мільйони людей, а в 1998 році Британія запровадила заборону на тестування косметичних продуктів та їхніх інгредієнтів на тваринах. Це був справжній прорив в нашому активізмі, й по нині залишається одним з моментів у нашій роботі, яким ми пишаємося найбільше.
1993 – НАРОД ОГОНІ
The Body Shop розпочав гучну міжнародну кампанію для підвищення обізнаності про тяжке становище народу Огоні та їхнього лідера Кена Саро-Віви, якого переслідували за протести проти нафтогазової транснаціональної компанії Shell та проти диктатури з боку уряду Нігерії у питанні надмірної експлуатації його батьківщини.
“Я думаю, що бізнес сприймає права людей як нюанс, як загрозу на шляху до кінцевого результату… Якщо великий бізнес є могутнішим за владу та не піклується про права людей, то нам допоможе Бог.”
1997 – НАРОДЖЕННЯ РУБІ
У питанні самооцінки The Body Shop дебютував у своїй кампанії з лялькою Рубі, що відрізнялась від прийнятих еталонів краси. Вона прикрасила вітрини магазинів по всій Великобританії з потужним гаслом: “Є 3 мільярди жінок, які не схожі на супермоделей, і лише вісім – схожі.”
Рубі відкрито та сміливо кинула виклик стереотипам краси і токсичному впливу бьюті-індустрії. Чесна, конфронтаційна та амбіційна кампанія з лялькою Рубі надихнула світ по-іншому глянути на питання самооцінки та сприйняття власного тіла.1998 – “ЗАЛИШ СВІЙ СЛІД” З AMNESTY INTERNATIONAL
2002 – “ОБИРАЙ ПОЗИТИВНУ ЕНЕРГІЮ” З GREENPEACE
2003 – КАМПАНІЯ ПРОТИ ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА
Проведена у більш ніж 50-ти країнах, наша глобальна кампанія проти домашнього насильства заснована на 10-річній боротьбі з цією проблемою на ринках таких країн як Канада, Західна Малайзія та США. У результаті кампанії було зібрано понад 2 мільйони фунтів стерлінгів для допомоги жертвам домашнього насилля. А в деяких країнах, таких як Індонезія та Канада, кампанія допомогли змінити законодавчу базу щодо домашнього насилля.
Наші співробітники стали волонтерами та зустрічалися з жінками, які постраждали від домашнього насильства. Команди різних ринків у багатьох країнах зустрічали жінок, що покинули свої будинки, в яких з ними жорстоко поводились, та підтримували їх протягом усього шляху пошуку й отримання роботи. Думки та переживання наших співробітників з тих часів надихнули нас на створення нашої інклюзивної програми влаштування на роботу в Північній Америці.З 2009 ПО 2012 – КАМПАНІЯ ЗА ПРИПИНЕННЯ СЕКСУАЛЬНОЇ ТОРГІВЛІ ДІТЬМИ ТА МОЛОДИМИ ЛЮДЬМИ
Кампанія за припинення сексуальної торгівлі дітьми та молодими людьми є однією з найбільш успішних в історії. Боротьба була епічною. Ми зібрали 7 мільйонів підписів під петиціями, що у 2011 році були презентовані головам штатів, міністрам урядів та високопоставленим особам у 40 країнах світу, а також ЄС та Раді ООН з прав людини. Такі активні дії надихнули уряди понад 20-ти країн взяти на себе зобов’язання запровадити нове законодавство, що дозволить захистити та підтримати дітей й молодих людей, які постраждали або знаходяться у зоні ризику через сексуальну торгівлю.
З 2010 ПО 2013 – КАМПАНІЯ “БУДЬ АКТИВНИМ” У ПАРТНЕРСТВІ З UN AIDS ЗА ОБІЗНАНІСТЬ ЩОДО ВІЛ/СНІД
1 грудня 2010 року, у Всесвітній день боротьби зі СНІДом, ми створили та розпочали новаторське партнерство з UN AIDS (Об’єднана програма ООН з ВІЛ/СНІД). Ключова мета кампанії була зосереджена на формування обізнаності з цього питання шляхом інформування людей у всьому світі через магазини The Body Shop та глобальну мережу UN AIDS. Це породило відчуття партнерства у питані, яке довгий час було табу. Кампанія відстоювала ідею, що кожен може бути активним у боротьбі з епідемією ВІЛ, попри статус, переконання чи походження.
З 2012 ПО 2013 – ГЛОБАЛЬНИЙ БАН ТЕСТУВАННЯ КОСМЕТИКИ НА ТВАРИНАХ, СПІЛЬНО З CRUELTY FREE INTERNATIONAL
2021 – ВРЯТУЙТЕ CRUELTY FREE КОСМЕТИКУ
З забороною ЄС на тестування косметики на тваринах, з’явилася надія на світле майбутнє Європи, у якому тваринам більше не треба страждати та помирати заради безпечності бьюті-засобів. У 2021 році ми побачили, що ЄС починає порушувати свою обіцянку. Вперше в історії галузі ми об’єднались з Dove, PETA, CFI та понад 500 провідними організаціями з захисту тварин, щоб провести кампанію за термінові дії проти нових вимог тестування на тваринах у Європі. Разом ми активізувалися по всьому континенту в надії зібрати 1 мільйон підписів, щоб подати справу до Європейської комісії.
І МИ НА ЦЬОМУ НЕ ЗУПИНЯЄМОСЯ.
Останнім часом ми тільки набираємо темп. Більше про наш активізм у минулому та майбутньому ви можете прочитати тут.